Snelle levering – gratis verzending

Voorwaarden

Onze voorwaarden zijn onderverdeeld in drie delen: één voor service, één voor aankopen in de webshop en één voor verkopen aan ons. Daarnaast hebben we een algemeen gedeelte over betalingen.

Voorwaarden voor aankopen in de webshop

Geldig bij aankoop van mobiele telefoons, tablets, reserveonderdelen, accessoires en gereedschap
  1. Phonehero AB slaat klantgegevens op om garantieverplichtingen na te komen, nieuwsbrieven te versturen en klanttevredenheidsonderzoeken uit te voeren.
  2. 14 dagen herroepingsrecht van toepassing.
  3. Voor retourzending of gebruik van het herroepingsrecht gebruik je in eerste instantie de link in je bevestigingsmail om zelf een retour aan te maken. In tweede instantie kun je contact opnemen via hello@phonehero.se of bellen naar 08 - 12 411 411.
  4. Bij retourneren onder het herroepingsrecht wordt het volledige bedrag terugbetaald minus 99 SEK incl. btw voor verzendkosten. Artikelen met status "Nieuw in doos" die worden geretourneerd krijgen een aftrek ter waarde van het verschil tussen "Nieuw in doos" en "Klasse A", meestal tussen 100–1400 SEK.
  5. Het apparaat wordt geleverd met 12 maanden garantie, tenzij anders vermeld. De garantie dekt de functies van het apparaat. Batterijgezondheid en uiterlijke staat kunnen verschillen van nieuwstaat door slijtage. Schade door vocht of vallen is uitgesloten. Gebruikte iOS-apparaten hebben bij levering minimaal 85% batterijgezondheid, tenzij anders aangegeven. De batterij heeft altijd 6 maanden garantie.
  6. Bestellingen die op werkdagen vóór 12.00 uur zijn geplaatst, worden dezelfde dag verzonden. Verzendkosten zijn momenteel gratis. De levering duurt meestal 1 werkdag.
  7. Wij delen persoonsgegevens met Solid Försäkringsaktiebolag, onze verzekeringspartner. Solid heeft basisinformatie nodig over de verzekeringnemer en het apparaat om de verzekering te kunnen beheren. Gegevens worden alleen gedeeld als de gebruiker een verzekering aanvraagt.
  8. De vervangende onderdelen in toestellen die een servicebeurt hebben gehad zijn van hoge kwaliteit en vergelijkbaar met originele onderdelen. Bij Apple-apparaten kan in de instellingen onder Servicegeschiedenis een melding verschijnen dat onderdelen niet als origineel kunnen worden geverifieerd. De batterij heeft dezelfde capaciteit als een nieuwe originele batterij en de batterijgezondheid is zichtbaar via Instellingen → Batterij → Batterijconditie.

Voorwaarden voor service

Geldig wanneer wij een reparatie uitvoeren
  1. Phonehero AB slaat klant- en apparaatgegevens op om garantieverplichtingen na te komen, nieuwsbrieven te versturen en klanttevredenheidsonderzoeken (ook via derden) uit te voeren.
  2. De fabrieksgarantie van je apparaat kan komen te vervallen bij reparatie. Phonehero AB is een onafhankelijke reparateur en niet geautoriseerd door een fabrikant.
  3. Niet-originele onderdelen kunnen worden gebruikt bij reparaties. Alleen onderdelen die schriftelijk zijn gemarkeerd als "Origineel" zijn daadwerkelijk originele onderdelen.
  4. Wij kunnen geen waterdichtheid van het apparaat garanderen na reparatie.
  5. Wij kunnen niet garanderen dat gegevens op het apparaat behouden blijven na service of diagnose.
  6. Wij geven 6 maanden garantie op onderdelen en onze werkzaamheden. Geen algemene garantie op het hele apparaat. Schade door vallen of vocht is uitgesloten.
  7. Indien je hebt verzocht om een back-up, gegevensherstel of gegevensoverdracht tussen apparaten, kan Phonehero AB tijdelijk je persoonlijke gegevens opslaan op onze servers om de taak uit te voeren. Wij bekijken deze gegevens niet, delen ze niet met derden en verwijderen ze regelmatig.
  8. Als je je apparaat per post of koerier verstuurt, ben je verantwoordelijk totdat het onbeschadigd bij ons is afgeleverd – ongeacht wie de verzendkosten betaalt. Bij retourzending is Phonehero verantwoordelijk voor eventuele transportschade of verlies.
  9. Wij zijn niet verantwoordelijk voor accessoires die met het apparaat worden meegestuurd of afgegeven (dozen, oordopjes, opladers, etc.).
  10. Wij delen persoonsgegevens met Solid Försäkringsaktiebolag, onze verzekeringspartner. Solid heeft basisinformatie nodig over de verzekeringnemer en het apparaat om de verzekering te kunnen beheren. Gegevens worden alleen gedeeld als de gebruiker een verzekering aanvraagt.

Voorwaarden voor verkoop aan ons

Geldig wanneer je een apparaat aan ons wilt verkopen
  1. Phonehero AB slaat klantgegevens op om garantieverplichtingen na te komen, nieuwsbrieven te versturen en klanttevredenheidsonderzoeken uit te voeren.
  2. De prijs die wij bieden voor jouw apparaat is twee weken geldig. Deze prijs is gebaseerd op de informatie die je hebt ingevuld op onze website. Als we extra gebreken ontdekken of als de staat van het apparaat afwijkt van wat je hebt opgegeven, kan er een prijsverlaging plaatsvinden. Indien de prijs wordt aangepast en je deze niet accepteert, heb je recht om het apparaat gratis bij ons servicecentrum op te halen of kosteloos per post retour te ontvangen.
  3. We kunnen je vragen om een aankoopbewijs van het gebruikte apparaat. Als je geen bon kunt tonen met jouw naam en het IMEI- of serienummer van het apparaat, behouden we ons het recht voor om de aankoop te annuleren.
  4. Apparaten die zijn vergrendeld met een Google- of Apple-account (Apple-ID) worden niet geaccepteerd. We kunnen je wel voorzien van instructies voor het verwijderen van het account.
  5. Als je het apparaat per post of koerier verzendt, ben je verantwoordelijk totdat het onbeschadigd bij ons is aangekomen – ongeacht of jij of wij de verzendkosten betalen. Bij retourzending nemen wij de verantwoordelijkheid voor eventuele transportschade of verlies.
  6. Wij zijn niet verantwoordelijk voor accessoires die worden meegegeven of meegestuurd met het apparaat (dozen, oordopjes, laders enz.).

Betaling

PhoneHero maakt gebruik van Avarda Checkout voor alle betalingen. De aankoopvoorwaarden van Avarda accepteer je bij het afrekenen. Je kunt je aankoop bij PhoneHero betalen met een van de onderstaande betaalmethoden.

Swish

We bieden Swish-betalingen aan via Avarda. Als je bent aangesloten bij Swish, kun je betalingen doen die rechtstreeks van je bankrekening worden afgeschreven. Open de Swish-app op je mobiele apparaat en bevestig de betaling met je mobiele Bank-ID om je aankoop af te ronden.

Kaartbetaling

PhoneHero biedt veilige kaartbetalingen met VISA en MasterCard in samenwerking met Avarda. Bij betaling met kaart word je doorgestuurd naar een beveiligde pagina waar je je kaartgegevens veilig kunt invullen en de betaling kunt uitvoeren. PhoneHero verwerkt nooit je kaartgegevens. Je kunt alleen betalen met kaarten die zijn uitgegeven binnen Europa. Bij kaartbetaling wordt het bedrag direct van je kaart afgeschreven. In het geval van een terugbetaling kan het 2–5 werkdagen duren voordat het bedrag op je kaart wordt teruggestort nadat de zaak bij PhoneHero is afgehandeld. Dit is nodig zodat alle betrokken partijen, inclusief de bank, de transactie kunnen verwerken.

Factuur

De factuur wordt de dag na verzending van je bestelling door PhoneHero naar je e-mailadres gestuurd. Het volledige bedrag inclusief verzend- en administratiekosten moet worden betaald. Bij betaling per factuur wordt een standaard kredietcontrole uitgevoerd, waarbij een kredietrapport kan worden opgevraagd. Een kopie van het rapport wordt per post en/of digitaal via Kivra verzonden. Als de betaling niet op tijd binnenkomt, wordt een herinneringskost van SEK 60 in rekening gebracht. Bij blijvende wanbetaling wordt de vordering overgedragen. Voor volledige voorwaarden klik hier.

Account

Betaal in termijnen tot 36 maanden. Alle aankopen binnen de periode worden verzameld op één rekeningoverzicht, dat rond de 7e van elke maand per e-mail wordt verzonden. Als er een saldo openstaat, wordt een administratiekost in rekening gebracht. Voor volledige voorwaarden klik hier. Bij betaling via een account wordt een kredietcontrole uitgevoerd, waarbij een kredietrapport kan worden opgevraagd. Een kopie van het rapport wordt per post en/of digitaal via Kivra verzonden. De rekeninghouder is verantwoordelijk voor de betaling van de aankopen en rente, evenals kosten en andere vergoedingen. Bij gebruik van de kredietlijn is de rekeninghouder verplicht om ten minste het maandelijkse minimumbedrag te betalen. De rekeninghouder heeft het recht om de schuld op elk moment volledig of gedeeltelijk af te lossen zonder extra kosten.