Werkt alles op de telefoons die we verkopen? Hoe lang krijg ik garantie? We hebben de antwoorden op de meest gestelde vragen over onze diensten verzameld!
Alle mobiele telefoons en tablets die wij verkopen zijn volledig functioneel en grondig getest op meer dan 50 punten.
Producten die in onze "koopjeshoek" worden verkocht, hebben diverse gebreken, voornamelijk cosmetisch, die duidelijk zijn aangegeven.
In samenwerking met de politie voeren we zorgvuldige controles uit op diefstalbeveiliging op alle apparaten. Voordat we ze te koop aanbieden, herstellen we altijd de software naar de fabrieksinstellingen en reinigen we elke telefoon zorgvuldig.
Wij repareren apparaten die beschadigd of anderszins defect zijn, of wanneer we beoordelen dat een onderdeel vervangen moet worden zodat het apparaat kan functioneren.
Meestal vervangen we onderdelen zoals de batterij en het scherm. Onze reserveonderdelen zijn niet altijd origineel, maar voldoen aan dezelfde hoge kwaliteitsstandaard. Bovendien bieden we altijd een genereuze garantie van 12 maanden, zodat je kunt vertrouwen op de producten die je bij ons koopt.
Wanneer het de batterij van je product betreft, beschouwen we dit als een verbruiksartikel en onze garantie geldt dan voor 6 maanden. Je kunt verwachten dat de batterij bij normaal gebruik de hele dag meegaat. We staan voor je klaar en zorgen dat het product foutloos functioneert gedurende de garantieperiode.
Je kunt er altijd voor kiezen om een gratis oplaadkabel van standaardlengte 1 meter toe te voegen (niet origineel, maar volledig compatibel). We verpakken de mobiele telefoon in onze eigen stijlvolle kartonnen dozen, zodat het er leuk uitziet als je de telefoon aan iemand cadeau wilt geven. Bij apparaten met een SIM-kaart voegen we ook een kleine tool toe om het SIM-kaartslot te openen.
Oordopjes of een stroomadapter zijn niet inbegrepen, maar het is uiteraard wel mogelijk om deze tegen zeer gunstige prijzen erbij te kopen.
Je kunt ervoor kiezen om lid te worden van Club Hero bij aankoop of verkoop volgens het onderstaande voorbeeld:
In de meeste gevallen zijn mobiele telefoons afkomstig uit de landen binnen de EU waar wij actief zijn. Het is echter belangrijk op te merken dat er uitzonderingen zijn. Soms kopen wij mobiele telefoons uit andere EU-landen. Bij iPhone-toestellen uit andere EU-landen zul je geen verschil merken tijdens het gebruik – ze werken soepel en probleemloos in alle EU-landen. Het is vermeldenswaard dat sommige Samsung-telefoons geen Samsung Pay ondersteunen als ze uit een ander land komen. Je kunt echter altijd Google Pay als alternatief gebruiken.
Wanneer je een mobiele telefoon of tablet aan ons verkoopt, maken wij het bedrag via een directe overschrijving over naar je bankrekening met IBAN-nummer. Wij bieden geen contant geld of waardebonnen aan.
Meestal lukt het ons om op dezelfde dag dat de toestellen per post bij ons binnenkomen het bedrag over te maken, maar anders uiterlijk de volgende dag. Wanneer we de uitbetaling starten, ontvang je een ontvangstbewijs per e-mail. Daarna duurt het ongeveer 1 werkdag voordat het geld op je rekening staat.
Nee, je hoeft niets daarvan te bewaren. Wij zijn alleen geïnteresseerd in de telefoon zelf. Het maakt dus niet uit als de originele verpakking, oordopjes, oplader of andere accessoires ontbreken. Als je bij de verkoop van je telefoon toch accessoires meestuurt, zullen wij deze recyclen.
Tot het moment dat we de deal hebben afgerond, wat betekent dat we je betaling hebben verwerkt, heb je de mogelijkheid om je te bedenken. Maar nadat de verkoop is voltooid en het geld aan jou is overgemaakt, is het helaas niet mogelijk om de transactie te annuleren. We waarderen je vertrouwen en betrokkenheid bij de deal en we zijn hier om het proces zo soepel en betrouwbaar mogelijk te maken.
Als je een bestelling hebt geplaatst om je apparaat naar ons te sturen en je wilt deze annuleren, dan houd je gewoon het apparaat bij je thuis en laat je de bestelling voor wat het is.
Stel het apparaat graag opnieuw in voor de verkoop, omdat dit het beheer vergemakkelijkt en zorg er ook voor dat eventuele Google- of Apple-accounts van het apparaat zijn verwijderd.
Nee, we bieden momenteel geen inruilservice aan. Je kunt echter wel producten kopen en verkopen in afzonderlijke transacties.
De bestelling moet verpakt worden in een kartonnen doos met verpakkingsmateriaal (bijvoorbeeld noppenfolie of krantenpapier).
Een aankoopbewijs (bijvoorbeeld een kassabon of factuur) is vereist om criminaliteit te voorkomen.
IMEI- en serienummers zijn unieke identificatiecodes die het aankoopbewijs aan het toestel koppelen.
De prijs is 14 dagen geldig vanaf het moment dat een bestelling via onze website is geplaatst. Houd hier rekening mee en stuur je toestel op tijd op, aangezien onze prijzen voortdurend veranderen.
De prijs die we betalen hangt af van het model, of het werkt en in welke staat het is. De eenvoudigste manier om een prijs te krijgen is door je model op te zoeken en enkele snelle vragen over de staat te beantwoorden. Bereken hier de inruilwaarde van je mobiel
Nee, helaas hebben we momenteel niet de mogelijkheid om de prijzen te verhogen.
Je kunt gerust per factuur betalen. Je kiest zelf de betaalmethode en vult je gegevens in bij onze kassa.
Je kunt eenvoudig reageren op de bevestigingsmail die je hebt ontvangen toen je je bestelling plaatste en schrijven dat je deze wilt annuleren.
Als je bestelling al is verzonden, is het helaas niet meer mogelijk om het afleveradres te wijzigen. Neem je echter contact met ons op voordat wij je bestelling verzenden, dan kan het mogelijk zijn om het afleveradres te wijzigen. De mogelijkheid hiertoe hangt af van je gekozen betaalmethode en verzendoptie. De eenvoudigste manier om ons te bereiken is door te antwoorden op de e-mail met je bestelbevestiging.
Als een bestelling niet binnen de vastgestelde tijd wordt opgehaald, wordt deze naar ons teruggestuurd door het afhaalpunt, wat extra kosten met zich meebrengt.
Als je in plaats van het opnieuw verzenden van de bestelling een terugbetaling wenst, wordt het bedrag met 8 EUR aan kosten verlaagd.
In de bevestigingsmail die je hebt ontvangen bij het plaatsen van je bestelling, vind je een link om een retour aan te maken.
Retourneren is heel eenvoudig. Geef gewoon de reden op waarom je het artikel retourneert en je ontvangt een e-mail met een verzendetiket en verzendinstructies.
Kort samengevat werkt het zo:
• Verpak het artikel dat je wilt retourneren in willekeurig schokabsorberend materiaal, bijvoorbeeld in een doos bekleed met papier of schuim.
• Breng het pakket naar je dichtstbijzijnde DHL-punt en lever het in.
• Je ontvangt een verzendbevestiging per e-mail.
• Zodra wij het pakket hebben ontvangen, kunnen we je bestelling eenvoudig in ons systeem terugvinden.
Wij geven over het algemeen prioriteit aan garantiegevallen en behandelen deze daarom vaak zeer snel.
Wanneer je het betreffende artikel per post opstuurt, proberen wij de claim dezelfde dag dat het artikel bij ons aankomt of uiterlijk de volgende dag te behandelen.